Social Media voor ondernemers
Uit de praktijk - impulsen, ideeën en oplossingen
Up-to-date blijven is een belangrijk thema geworden, vooral in de wereld van de social media. Hier wordt informatie 24/7 gedeeld en "geconsumeerd". Sociale netwerken zijn uitgegroeid tot een belangrijk medium voor reclame - zowel via directe advertenties als door pr-activiteiten die eerder indirect de aandacht vestigen op producten, diensten of trends. Maar hoe stelt men zich tegenwoordig doelgericht op, wat is belangrijk en wat moet worden vermeden?
Wij hebben twee vrouwelijke ondernemers uitgenodigd om hun advies, ideeën en praktische voorbeelden met jullie te delen. Maak van deze gelegenheid gebruik voor een persoonlijke uitwisseling en impulsen voor het communicatiewerk van jouw onderneming.
Lees verder voor meer info
Social Media voor ondernemers
Uit de praktijk - impulsen, ideeën en oplossingen
Up-to-date blijven is een belangrijk thema geworden, vooral in de wereld van de social media. Hier wordt informatie 24/7 gedeeld en "geconsumeerd". Sociale netwerken zijn uitgegroeid tot een belangrijk medium voor reclame - zowel via directe advertenties als door pr-activiteiten die eerder indirect de aandacht vestigen op producten, diensten of trends. Maar hoe stelt men zich tegenwoordig doelgericht op, wat is belangrijk en wat moet worden vermeden?
Wij hebben twee vrouwelijke ondernemers uitgenodigd om hun advies, ideeën en praktische voorbeelden met jullie te delen. Maak van deze gelegenheid gebruik voor een persoonlijke uitwisseling en impulsen voor het communicatiewerk van jouw onderneming.